вторник, 8 август 2023 г.

КУПИ - хвърли - купи - ХВЪРЛИ ... 🤑 Филм за ЗАГОВОРА на планираното остаряване 🤔 - Ivo Ignatov


Връзка:
https://youtu.be/O2QHtwUVuNs
КУПИ - хвърли - купи - ХВЪРЛИ ... 🤑 Филм за ЗАГОВОРА на планираното остаряване 🤔 - Ivo Ignatov
👀 ВИЖ уникалната история 👉 https://tes.best ✔️ Абонирай се с 🔔 за ОЩЕ: https://www.youtube.com/c/IvoIgnatov?sub_confirmation=1 🔑 Разбери как да премахнеш блокажите, които ти пречат да бъдеш богат, здрав, свободен и щастлив човек (Ето Тук): https://www.ivoignatov.com/tehniki/tes-eft . . . ✅ Кой друг иска да постигне по възможно най-бързия и лесен начин изобилие от: 1. Пари + (финансова свобода). ✔️ 2. Чудесно здраве + (бодрост и сила). ✔️ 3. Прекрасна любов + (истински приятелства). ✔️ Посети сайта сега и ВИЖ, как да го направиш: 👉 https://www.ivoignatov.com Създай Живота На Мечтите Си! 👍 Аз го направих. ❤️ Иво Игнатов Направи го и ти! . . . УЗНАЙ, кои са 7-те ТОП инвестиции на 21 век! 👉 https://investa.info (Какво знаят и използват САМО богатите хора?) 👑 РАЗБЕРИ, как и защо да инвестираш в злато и сребро тук: 👉 https://zlato.net Купи, хвърли, купи: Скритата история на планираното остаряване (2011) Една от основните хитринки на бизнеса в помощ на „икономиката на растежа“ е продажбата на стоки, специално създадени с цел да излизат бързо от употреба. „Планираното остаряване“ е темата на този документален филм, който описва методите на прилагането му, проследява историята му и как се е наложило в икономиката, и подчертава ефекта му върху обществото и природната среда. До каква степен феноменът „консуматорството“ се дължи на нестабилната човешка „природа“ и не са ли всъщност тези бизнес стратегии причината за създаването на консуматорското мислене? Какви други скрити методи се използват за манипулацията на нашия стил на живот? Във филма има и нотка на надежда: ще видим хора, които се противопоставят на планираното остаряване и използват различни начини да се борят за едно по-устойчиво развитие на обществото. Планираното остаряване (понякога известно като планирано прекъсване) в индустриалния и икономическия дизайн е политика за изкуствено съкращаване на живота на даден продукт, така че той да остарее – неизползваем или извън модата – след определен период. Това действие има за цел да увеличи потреблението чрез разпределяне на време до следващата дата на покупка. Компаниите, които използват тази политика, изчисляват, че печалбите им от допълнителни продажби ще бъдат по-големи от разходите за изследвания и разработки и алтернативната цена на новия продукт. Тази оценка не винаги е валидна, тъй като има възможност потребителят да закупи новия продукт от друга компания. Бизнес стратегия и жизнен цикъл на продукта Остаряването на продуктите за увеличаване на икономическата активност заема широко място в бизнес стратегията на много индустрии в западния свят. Вместо да насилва остаряването, индустрията създава страстта и изкушението за възобновяема собственост. През 1954 г. по време на конференция на тема рекламата Брукс Стивънс (1911 – 1995) използва този термин като заглавие на лекция, в която обяснява необходимостта „да вгради в купувача желанието да притежава нещо малко по-ново, малко по-добро, малко по-рано от необходимото“. Картелът за производство на крушки PHOEBUS е пример за такова поведение в световен мащаб. Документите, разкрити в Източна Германия след падането на Берлинската стена, документират политика за превземане на световното производство на електрически крушки с цел увеличаване на тяхното потребление чрез съкращаване на живота им. През 20-те години с началото на масовото производство животът на крушката достига до 2500 часа осветление. Откритите секретни документи разкриват заповедта за съкращаване на живота на крушката до само 1000 часа, като фабриките, които надвишават, били принуждавани да плащат картелни глоби.

Няма коментари:

Публикуване на коментар